Gå til innhold

Mammaklær- kansje litt tidlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har måtte begynt med mammaklær i 1. trimester. Jeg syns buksene har blitt trang, men er usikker om det er for optimistisk å handle slikt nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en capribukse i går, er i 11+4 og tenker som så at når det blir varmt nok, har jeg ingenting å ha på...

Skrevet

Jeg går mye i tights/strømpebukser og tunika.Det kan du handle i stort sett alle butikker og det varer i mange mnd;) Da kan du holde det hemmelig litt lenger også om det er ønskelig;)

Skrevet

Jeg er 8+0 i dag og har allerede funnet frem bukser og gensere fra sist gang. Jeg orker ikke å gå med strikk i knappen eller med stramme bukser. Men det sies vel at magen kommer fortere med nr. 2, for sist gang trengte jeg ikke mammaklær før rundt uke 20.

Skrevet

Jeg er i uke 11 og har allerede kjøpt inn noe mammaklær (venter tredjemann). Mine vanlige bukser begynner å bli alt for stramme.....men på den annen side er det litt ubehagelig med mammabukser også - de er litt for store. Så jeg burde kanskje kjøpt noen vanlige bukser i en størrelse større. - Ellers har jeg kjøpt meg sånne strecth-bluser på HM (mammabluser), og de er helt perfekte......vil ha flere av de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...