Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 De siste månedene har jeg fått foreldrepengene den 20., men har ennå ikke fått inn noe penger denne måneden. Har dere andre fått pengene?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Utbetalingsdato på foreldrepenger er den 25. i hver mnd. Det at du har fått det den 20. de siste mnd er at de begnner å punche den 20. og da har du hatt flaks og blitt punchet først. Det var iallefall det de sa til meg på NAV i går da jeg spurte om det samme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå