Gå til innhold

murring i magen...

på overtid og super klar=)

Anbefalte innlegg

er det noen andre som har mens murring i magen??jeg hadde det sist med første mann men det var bare noen uker før termin ikke 8-10uker før sånn som denne gang..er det vanlig at det kommer tidligere andre gang??en dag måtte jeg sette meg ned i sofaen for da kom det i magen og ryggen...trodde neste at noe var på gang...skal til legen imorra så skal snakke med henne om det men lurer på om andre også har det sånn..=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139996042-murring-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har faktisk hatt det to morgener på rad nå Det går over etter en stund, men det kjennes ut som kraftige menssmerter i nederste mage region og rygg. Vet det er vanlig med disse murringene i begynnelsen av svangerskapet. Er i uke 30 nå. Håper det ikke er grunn til bekymring! :)

legen min trodde det var kynnere, men det er ikke det for det har jeg i tillegg, dette er mensensmerter eller murring..da fikk jeg bare hmmm til svar...er vel ikke alt som er like greit å svare på..hadde masse inatt og på morraen idag...er 33uker på vei så håper det går hvertfall 2 uker til før det skjer noe=)selv om jeg nesten ikke kan vente så er det jo best å gå ut tiden..er ihvertfall ikke den eneste som har det=) lykke til alle sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...