Gå til innhold

murring i magen...


på overtid og super klar=)

Anbefalte innlegg

er det noen andre som har mens murring i magen??jeg hadde det sist med første mann men det var bare noen uker før termin ikke 8-10uker før sånn som denne gang..er det vanlig at det kommer tidligere andre gang??en dag måtte jeg sette meg ned i sofaen for da kom det i magen og ryggen...trodde neste at noe var på gang...skal til legen imorra så skal snakke med henne om det men lurer på om andre også har det sånn..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har faktisk hatt det to morgener på rad nå Det går over etter en stund, men det kjennes ut som kraftige menssmerter i nederste mage region og rygg. Vet det er vanlig med disse murringene i begynnelsen av svangerskapet. Er i uke 30 nå. Håper det ikke er grunn til bekymring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg hadde også menssmerter/murringer i korsrygg og mage i natt som kom og gikk. Var nesten helt sikker på at riene hadde startet, men det ga seg heldigvis. Kjente igjen symptomene på rier da dette er nr. 3. Er i uke 34. Det blir en spennende tid fremover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen min trodde det var kynnere, men det er ikke det for det har jeg i tillegg, dette er mensensmerter eller murring..da fikk jeg bare hmmm til svar...er vel ikke alt som er like greit å svare på..hadde masse inatt og på morraen idag...er 33uker på vei så håper det går hvertfall 2 uker til før det skjer noe=)selv om jeg nesten ikke kan vente så er det jo best å gå ut tiden..er ihvertfall ikke den eneste som har det=) lykke til alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...