tomat15 Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hei Vi skal til Tyrkia om ca 5 uker, da er lille 5 mnd. Tenkte at jeg skulle lære henne å like vann innen den tid slik at jeg er sikker på at hun får i seg nok væske. Hvordan gjør jeg det? Har kokt opp vann og kjølt det ned. Lille tar flaske så det er greit, men når skal jeg gi henne vannet? Er det best å gi henne en sup i forbindelse med måltider? Tenkte da å gi henne litt vann før jeg ammer. Hvordan har dere andre lært deres små å drikke vann? På forhånd tusen takk for alle svar:-)
tomat15 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. april 2009 Ingen som har noen tanker? Lille våkner snart fra luren sin og jeg lurte på om jeg skulle prøve å gi henne litt vann før jeg ammer henne.... Får se hva hun sier til det. Er en ganske bestemt liten frøken!
M&guttane Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Nå har småen begynt å spise, så han får vann til måltidene. Men prøver også å gi mellom måltidene. Du skal jo ikke erstatte vann med pupp så ville ikke gitt det når hun våkner og kanskje er veldig sulten i tillegg...tenker det fort kan bli feil da. Gi når det passer...til måltid, mellom eller etter pupp tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå