Juni prinsesse Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 De siste dagene har jeg hatt så vondt nederst i magen. Fra der buksa går, og nedover. I tillegg dunker det i magen. Ikke samme type dunk som spark, men mer sakte leamus dunk. Tror jeg har hatt mye kynnere de siste dagene, men skal de gjøre vondt så langt nede?? Er i uke 32
Fjerdemann på vei Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Det kan ikke være bekkenløsning som har satt seg foran da? På meg sitter bekkenløsningen foran, men sitter jo strengt tattt i skambenet da, men har hatt endel vondt nederst i magen også. Den dunkingen vet jeg ikke hva kan være... Eller, det kan jo være babyen hikker da, men det gjør jo ikke vodnt. (Du skrev ikke om det gjorde vodnt eller ikke) Men hikkingen her kan jeg kjenne på utsiden også, hvis jeg legger en hånd helt nederst.
Juni prinsesse Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Det er ikke bekkenløsning, det er helt annerledes vondt... Ømt liksom. Og som et slags press... Dunkingen kan minne om hikke bare MYE kraftigere. Tror det kan ha noe med kynnere å gjøre, for det er som om magen blåser seg opp, og holder seg en stund, og når det slipper taket, så føles det som et "dunk". Disse "dunkene" kommer med ganske langt mellom, men jevnlig og har holdt på siden i går natt. Og dukker opp på forskjellige steder i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå