Gå til innhold

Dere andre som har babyer som sover rundt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er de?

Hvor mange timer sover de i strekk?

Når er første luren på dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia..

Jenta mi er snart 3 mnd. Hun legger jeg 9 - 09.30 tiden. Da sover hun til halv 6. Så ammes hun. Deretter sover hun til kl 9 ca. Etter det sover hun ikke før i 3 tiden..

Din da?

Skrevet

snart 8 mnd..sover fra 18.30 til 06.00 noen ganger lengre.. har sovet hele natta siden han var 6 mnd.

første luren på dagen er kl 09.00

Skrevet

jenta mi legger seg 21-21.30 sover til 8 neste morgen, første kvil er rundt 11 tiden.

Hun er 5 måneder :)

Skrevet

Pjokken min er 8 mnd, og sover fra 19-07. (gjort dette siden han var nesten 7 mnd) Har første duppen rundt kl.10. (2.duppen i halv 3 tida)

Skrevet

Synnøve sover fra 19.00-08.00, så får hun melk (200 ml) og så går vi egentlig rett i seng igjen og sover ca 1 time.

Så sover hun dupp ca 11.30-14.30

Skrevet

Åja, hun er 9,5 mnd. Sov fast natten gjennom da hun var 5,5 mnd

Skrevet

Gutten vår er snart 5 måneder og sover fra 21-08, litt melk og så til 10. Han har sovet slik siden han var 4 måneder gammel (før det sov han 6-8 timer i strekk fra han var et par måneder gammel, så han har i grunnen alltid vært grei om natten).

Skrevet

jenta mi er 7 mnd og sover fra ca 21 - 07. får så 200 ml me og sover en time til. første duppen er rund 10.30 tiden.

Skrevet

4.5 mnd sover fra 19-7. Har sovet hele natten siden hun var 3 uker. Første luren er klokka 8-8.30.

Skrevet

Her er lillegutt som oftest i seng mellom 19 og 20, og pleier å sove til 06-07. En god stund nå så har første dupp vært sånn ca 1 time etter at han våkna, men i det siste så har han bare blitt sint når jeg har lagt han da. Mulig han ikke er trøtt nok, og at jeg bør vente litt lenger. Dette har egentlig forplantet seg litt utover dagen, sånn at dagene for tiden er litt tullete..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...