Countess Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Hvor tykk er det normalt at den skal være? Har i det siste,når ting når har begynnt å nerme seg fødsel,blitt utrolig redd det skal vise seg å være noe galt med baby. Vet at det er mange ting som KAN gå galt (at det skjeldent gjør det) ,og baby vil være like høyt elsket uansett. Men blir småstresset av å tenke noen ganger
Juni prinsesse Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Jeg kan ingenting om nakkefolden, men jeg leste et sted at det går helt godt med 96% av alle fødsler. Og da har de tatt med alt som kan skje. Dvs alle slags småting er inkludert i de andre prosentene. Så det er STOR sjanse for at alt går godt med deg og ;o)
Countess Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Takk for svar! Legen sier alt er perfekt.(norske legen) I uke 14 sjekket han nakkefold,nese bein og målte et bein i foten og det var ingen avvik,men er skeptisk for den ultralyden hadde jeg i egypt.. Flink lege da vell og merke,men er nok flink å stresse meg selv. Hadde da nakkefold på 2.6 mm og tror det skal være høvelig normalt da Huff.. Å bekymra skal man nå være resten av livet
<3maijente<3 Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Ja, nå er bekymringene i gang.. Slik er det å få barn. Min lege skannet nakkefolden i uke 12, og jeg mener å huske at den da var 2,8 mm. Helt normalt mente legen. Han sa at han kunne se forskjellen på en stor og en liten nakkefold, men han sa også at ca. 50 % av de som de finner stor nakkefold på, er helt friske. Så slutt og stress, og nyt livet ;-)
Juni prinsesse Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Hvis du leser "nakkefold"-historien på 2.tri så tror jeg hennes var 4cm hvis jeg ikke husker helt feil, men likevel viste alle tester at barnet var friskt som bare det... Jeg nevnte noe for jordmor en gang, som jeg gikk og tenkte på, og så svarte hun: Er ikke kroppen utspekulert?? Ved at den gir deg slike ting å bekymre deg for gjennom svangerskapet, så sørger den for at du knytter deg til barnet... Vel har vi fritt sykehusvalg, men du synes ikke Egypt var litt vel dramatisk for å ta UL?? ;oP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå