moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Dere kan være såå glad for at dere ikke er en sau, ha ha =) Nå har jeg akkurat vært ca 1 time til sammen inni en sau til albuen min. Jeg har snudd 3 lam og rotet etter hode, ben, dratt i haler og klort hull på fosterposer. Så har jeg slitt ut lammene, en etter en (3 stk) og sauen var helt gåen. Så nesten bare det hvite i øyene på henne når jeg var ferdig.
Gjest Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Dakar Jaja, godt for sauen at du var der, i det minste. Hun er sikkert glad for at hun er en sivilisert sau og ikke en villsau uten jordmorhjelp Har du forresten prøvd å snu kalver? Sau slår ku hvilken dag som helst, de kalvene har jo meterlange bein, umulig å vite hva som er hva... Og fyttikatta så tunge de er å trekke >.<
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Nei jeg har ikke prøvd kalv, tenker meg de er verre. Med de lange bena og den store kroppen =/ Jeg har ikke fått æren av å være til albuen i en sau før. Det var litt rart, men ikke ekkelt. Har alltid fått de lettere jeg. De som ligger i åpningen. Selv om ikke alltid de er så lette da. Et par ganger i år har jeg tatt tak i bena på lammet og spentak i baken på sauen og dratt. Lammet sitter like fast....
meg & to små vampyrer Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Oioioi, så tøft av deg. Glad det bare er et sett med armer og ben som skal ut. Forhåpentligvis vil ingen stå med armene inni meg helt opp til albuene...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Uff da... Og jeg som heter.... -->
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå