anrø Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Hei.Er d noen som var/er plaget m tett nese?Hva tok dere mot d?Er så tettpakka av allergi å forkjølelse.Har fått beskjed fra apoteket at jeg må bare bruke saltvannsdråper.men d hjelper ikke d granne. Holder på å bli gal,er så tett at jeg ikke får puste,sove eller spise.Så jeg har nøtt til å bruke vanlig.Flere av dere som har brukt d?Er snart 15 uker.Har kjent liv for noen dager siden,men d er vel normalt å ikke kjenne hver dag så tilig.Blir jo litt bekymra selv om jeg venter mitt4 barn.
Countess Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Også plaget med tett nese,men ingenting virker for meg! Det er helt normalt å ikke kjenne liv hver dag så tidlig. Jeg kjennte ikke liv i det hele tatt før jeg var i uke 18 så det betyr ingenting. Og etter at jeg kjennte første tegn til liv tok det ennå noen uker før det kom hver dag. Så ikke bekymre deg Å det har jo ikke no å i om det e 4 barn. Alle graviditeter er jo forskjellige,så det er nok like naturlig å være bekymra nå enn ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå