Maaaamy. Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Hva spiser barna deres som er ni mnd? Hva har dere på brødskivene? Ikke så lenge siden storesøster var på den alderen, men jammen har jeg glemt det allerede...
Maaaamy. Skrevet 21. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. april 2009 Litt kjapp i vendingen der... dette tenkte jeg egentlig at jeg skulle ha lagt ut på småtroll 0-1... men men....
Rorrimamma Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Min har nettopp blitt 9 mnd. Han spiser skive med leverpostei, kaviar, prim og makrellitomat. Han spiser ofte 2 stk til ett måltid. Til middag lager jeg en egen porsjon te han av det meste vi spiser. Har vi pizza sitter han å knasker på skorpa når han er mett av sin mat Ellers grøt, fruktyoghurt, middagsglass o.l.
Maaaamy. Skrevet 21. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2009 Kan jeg gi feks skinkeost? Leverpostei liker han godt. Han er veldig kresen, så det er veldig lite variasjon i maten til han... Noen skjeer med potet og gulrot kan jeg få han til å spise om jeg er heldig. Ellers brekker han seg og synes ikke noe om det. Spiser en type 4 mnd grøt og en type 6 mnd grøt, brød med leverpostei, en type frutti, glass med yoghurt med banan og aprikos og 4 mnd glass med sviskemos. Blander gjerne frutti osv inn i grøten. Annen frukt vil han ikke smake på omtrent. Fått han til å spist most banan to ganger... Han har ikke fått tenner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå