Gå til innhold

Hjelp! Hvor alvorlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt tiden på den rietellersiden nå, og smertene er ca hvert 5 min, og varer i oppmot ca 45 sek. problemet er at jeg synes liksom ikke smertene er så utholdelige som jeg blitt fortalt. (er førstegangs) Alle sier at jeg vil merke det når det er rier. vel, det gjør vondt, som veldig intense, vonde menssmerter som også tar litt i ryggen og litt nedover hoftene, men utholdelig vondt er det ikke...

Tenkte å se noen timer utover natten nå hva som skjer. hvor vondt skal smertene være?

Håper noen kan svare, er veldig usikker. Kan jeg ha sånne smerter lenge før det evt blir vondere?

kan også si at smertene nå i forhold til tidligere i dag da det begynte er blitt mye vondere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de har vart i en time med ca 5 min mellomrom så ville eg nok kontakta føden uansett altså... Det er jo individuelt kor vonde de er.. Ring føden!

Skrevet

Ta en telefon til føde, du, ikke alle har uutholdelige smerter! IKKE se det ann utover natten, for da kan det ende med hjemmefødsel! Kommmer de såppas tett ville jeg iallefall ringt!

Skrevet

Gratulerer! Høres ut som du er godt i gang med riene. Hvor vondt det er er nok veldig individuelt. Smerteterskelen er ulik og det samme er riene, men i og med at de er blitt vondere er det nok ikke i tvil om at du nærmer deg fødsel. Kan være lurt å ringe føden, tror jeg. Greit å rådføre seg med de. Er jo tross alt ekspertene. Hvis du bor i nærheten av føden, kan du kanskje få komme inn til en sjekk også.

Masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...