Gå til innhold

hjelp!!! Hvor alvorlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt tiden på den rietellersiden nå, og smertene er ca hvert 5 min, og varer i ca 45 sek. problemet er at jeg synes liksom ikke smertene er så utholdelige som jeg blitt fortalt. (er førstegangs) Alle sier at jeg vil merke det når det er rier. vel, det gjør vondt, som veldig intense, vonde menssmerter som også tar litt i ryggen og litt nedover hoftene, men utholdelig vondt er det ikke...

Tenkte å se noen timer utover natten nå hva som skjer. hvor vondt skal smertene være?

Håper noen kan svare, er veldig usikker. Kan jeg ha sånne smerter lenge før det evt blir vondere?

kan også si at smertene nå i forhold til tidligere i dag da det begynte er blitt mye vondere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv førstegangs så vet ikke hvordan det "skal" være..men smertene er jo forskellige hos alle! Har hørt at riene skal vare i over 60 sekunder,men det kan være jeg som husker feil.

Jeg synes du burde ringe til føden! Bedre å være sikker enn å plutseli være midt i en fødsel og i en bil eller noe.

Har du lang vei til sykehuset?

Skrevet

hei, og tusen takk for svar!!

Nei, bor heldigvis bare ti min med taxi fra sykehuset. Ja, lurer på å ringe dem nå, merker at det blir vondere og vondere..

Lurer på om jeg skal følge med nå til kolkken tolv, og fortsetter det sånn som dette så ringer jeg nok da...

synes det er litt skummelt dette....

Skrevet

mine rier var ikke så vonde som jeg hadde blitt fortalt de skulle vere, hadde uregelmessige og forholdsvis korte rier, men kjente det var annerledes enn kynnere.. Ringte føden og fikk komme, var en time kjøring, de holdte på å sende meg hjem, for riene var ikke sterke nok, eller regelmessige, fikk de til å sjekke om der var åpning, og bang der var der 4 cm.. så fikk bli.. hadde uregelmessige korte rier hele tiden, men jenta kom ut=)

Ring føden du=) så hører du =) ikke alle som opplever riene som så utroolig smertefulle.. vondt er det alikevel..

Skrevet

Ja ikke sant..Nei ring føden! .:) Når du bor så kort vei fra sykehuset er det jo ikke så farlig,men jeg ville ringt eller dratt inn om jeg va deg.

Spennende da :) Hold oss oppdatert om mulig! :D

Masse lykke til :)

Skrevet

Spennende dette! Du må holde oss oppdatert!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...