Frukten og To små Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 hvordan er dagene nå?blir det værre og værre? jeg lurer litt på hvordan det er å føde med denne ekstra smerten.. huff :S
Gjest Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 I uke 24 klarte jeg nesten ikke gå ut av sengen og hadde vondt for å gå. Har gått tur i skogen ca 40-50 min hver dag hele tiden. Nå er jeg helt fin, uke 30 +1 nå
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Det blir bare værre og værre... Er avhengig av krykker og bruker til tider rullestol... Nå tror jeg hodet er i ferd med å feste seg for jeg har et veldig trykk foran i bekkenet og det gjør nå helt jævli vondt!! Sliter veldig med å gå... Prøver jeg å gå tur, som grey`s gjorde, vil det bare bli værre! Har prøvd... :-/ Jeg har fått vite at jeg IKKE må ligge på ryggen å føde... Har fått fødeplass på ABC på Ullevåll, så forhåpentlig vis kan jeg da føde i vann som sies å være noe av det beste for bekkenløsning... Er i uke 33+0...
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Jeg ble verre og verre frem til uke 34 var fullgått. Da hadde jeg to dager jeg ikke helt viste hvordan jeg skulle komme meg rundt. og tredje dagen var det SÅ mye bedre! Hodet er festet og jeg føler meg som ett nytt og bedre menneske!! Jeg har ikke kunne gå så mye pga kraftige kynnere da, men vært veldig bevist på ikke å stivne i en stilling. Bevege bekkenet ofte og i store bevegelser, samtidig som jeg har tøyd mye på musklene.
lise68 Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Fikk bekkenløsning i uke 6 og det har sakte men sikkert bare blitt verre og verre. Er heldigvis bare 13 dager igjen til termin. Da jeg har fått en kraftig betennelse i skulderen av å gå på krykker, ble jeg sengeliggende. Jeg havnet på krykker sist svangerskap også. Men fødselen tror jeg gikk bedre pga BL da alt allerede var skranglete og løst, hihi...Men som skrevet tidligere her... Du skal ikke føde på ryggen, da det ikke er noe bra. Jeg har fått råd om å føde på krakk eller på alle fire. Ønsker deg lykke til. Det går nok veldig bra skal du se:-)
Sporty mamma Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Har hatt til tide veldig vondt, men går nå til kiropraktor.Han setter noen nåler i meg og da er smerten og alt borte dagen etter.Helt utrolig. Merker ikke så mye til bekkenløsningen under fødsel, da er det så mye annet man tenker på :-)
Gjest Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Heisann.. Jeg har bare blitt bedre og bedre jeg da Etter at ungen ble så stor og fyller opp bekkenet mitt helt har jeg nesten fått ett nytt liv. Men jeg gjør ikke noe mer nå enn jeg har gjort siden uke 17. Har gått til fysio/ostiopat siden uke 17. Fikk sterke smerter allerede i uke 10. Så det kan gå den veien også.. om man har vært/er flink til å følge fysions råd og tar hensyn til kroppen. Jeg har bare 13 dager igjen til keisersnitt, og det skal bli godt. Har fått beskjed om å fortsette akkurat som nå selv om barnet er ute. Så det tar nok tid før jeg får gå lange turer med barnevogna ;( Jeg har forresten bekkenløsning med gangvansker + låsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå