ahls Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Noen som har erfaring med ammeputer?? Hørte i dag på Barnas Hus at de har sluttet å lage tvilling ammepute, istedet har de gjort de "vanlige" litt større. Noen erfaringer med disse?? Hva med Sissel`s ammepute??
Silvia Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Sissels ammepute funka superbra for oss! Brukte den både da jeg dobbeltamma de tre første mnd, og etter at jeg gikk over til å amme én og én. Gir god støtte. Min er til salgs. Send meg ei melding, hvis du er intr.
Mamma's trolljenter Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Jeg bruker sissel`s ammepute! Den er super! Det eneste er at den er vanskelig å ta med seg ut, jeg får så vidt krøka den under vogna nå når jeg fortsatt bruker bag vogn (noen som har noen forslag til hva jeg skal gjøre når vi må bytter til sittevogn i mai? Skulle funnets oppblåsbare!! ) Var å titta på de ammeputene de har i butikken og syns den virka alt for liten til at vi skulle klare å dobbelt amme på den i hvertfall! Kunne ikke klart meg uten ammeputen- her blir de sultene samtidig og vil ha mat samtidig! Har ikke klart å dobbelt amme uten den enda og jentene er 4 mnd og 3 uker Hvordan gjør man egentlig det???
1+2=3jenter Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Har både sissels ammepute og "vanlig" tvillingammepute tilsalgs!
ahls Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2009 Tusen takk for tilbudene, men jeg har allerede kjøpt en ammepute:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå