nr.3 :) Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 hadde en SA 6 mars (var da i uke 7-8),men ville gjerne prøve så fort som mulig så vi ventet ikke til mensen kom igjen. tok en test etter et par uker for å se om den fremdeles var positiv og da viste det en SVAK strek. så begynte vi å prøve litt "sporadisk" og etter en stund igjen tok jeg to nye tester med få dagers mellomrom og de viste positivt. har hatt flere dager med murring og nå de siste dagene har jeg vært KVALM og kastet opp en natt. tror liksom jeg er gravid, men bør vel kanskje ta en test til bare for å være helt sikker??? hadde aldri trodd det skulle gå så fort etter SA. Vil da ha termin 14.des hvis jeg tar utgangspunkt i SA så da blir det likevel 2009-barn, yey
lille frø, mor til to Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Det var virkelig raskt levert. Høres utvilsomt ut som du er gravid igjen. Gratulere!
gullet_mitt1 Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Gratulerer så mye, tror nok den er ganske sikker. men ta en test hos lege for da er du 100% sikker. Venninen min har mistet 3 ganger og gynikologen hennes sa at det er kjempe stor sjangse for å bli gravid mnd etter en SA. Da er nemlig kroppen din blant annet mer mottakelig. Selv om det dessverre ikke gjelder alle. Masse masse lykke til=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå