Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Vi bor øverst i en 4egt blokk, kun tre boliger her oppe så det er en liten gang bare. Naboen vår legger stadig ut bæsjebleier utenfor døren, hun bor nærmest trappen så vi må forbi der når vi skal inn, men STINKER ille allerede i 3.etg. Lukten henger i helt til neste gang det blir lagt en ny der. Det er snakk om en bleie som er brettet sammen som ligger der ene og alene, full av drit! Barnet er ca 2år, så det er en god samling i bleia. Skikkelig ekkelt, hun kunne lagt den i en pose? Kan vi klage?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Det hadde eg garantert gjort!! Kan i det minste legge den i en pose!!
SolstråleneMine<3 Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Ja, jeg ville virkelig klaget! Hun kan da ikke gjøre det? Hva om dere skulle hatt noe besøk? Så må hele besøket gå forbi bæsjebleia.. Lite attraktivt :/
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Eller kanskje vi bare skal begynne å legge bleier utenfor døren hennes? Hahahaaa!! Vi får sikkert nok av bleier å legge ut etter babyen vår kommer i mai. Uff jeg måtte bare spøke litt selvom det er kjempe irriterende og EKKELT HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 jentebergen1988: har tenkt tanken flere ganger, det med om vi får besøk, for hun legger alt mulig utenfor døren (stakkars de som vasker oppgangen skal liksom ikke ligge noe utenfor dørene). Men disse bleiene tar kaka! HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 er hu utlending? somaler, araber eller fra et eller annet langtveikkistan?! ikke misforstå..men det er det første som faller meg inn..en somaler!! sorry hvis jeg høres rasistisk ut.. er ikke det...bare oppgitt av noen folkegruppers oppførsel her i landet..
SolstråleneMine<3 Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Hvis hun holder på med å legge andre ting utenfor døren vil jeg si det bare er enda større grunn til å klage.. Gangen "deler" jo dere på, så hun burde ta litt hensyn. Jeg ville sagt i fra på en hyggelig, men bestemt måte. Enten det, eller holdt ut til deres lille kommer, så kan du gjøre det samme mot henne og legge bæsjebleiene utenfor. Hehe.. Det siste tar jo du selvfølgelig så seriøst som du selv ønsker
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Hun ser faktisk ikke helt norsk ut, men vanskelig å si. Vi har bare bodd her i 3mnd så kjenner hun ikke. Hun har vært å lånt tlf vår for å "ringe og finne sin egen" men hun ble borte i 45 min med den, da hadde hun ringt til opplysning og netcom osv fra vår mobil. Hadde vært fristende å legge ut bleier, men stakkars nabo nr 3 som er en snill eldre herre Må nok snakke med tillitsvalgt, det er hun man skal gå til ettersom det jeg forstår HI
SolstråleneMine<3 Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Hehe.. Ja, jeg spøkte bare Du får oppføre deg mer voksent enn henne da
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 Dette må dere klage på, hvis ikke tror hun at hun kan styre på som hun vil der, og da kan det fort utarte seg til flere ubehagelige ting. Hun er jo tydligvis både frekk og litt dum siden hun brukte tlf deres, burde jo skjønt at dere kunne finne ut av at hun faktisk hadde ringt. Det hjelper mye å putte bleia i en pose og kaste den neste gang man skal ut av leiligheten.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #12 Skrevet 22. april 2009 Enkelte mennesker er så grisete at fysj. Hva gjør hun når hun har mensen? Legger hun bindet på gangen også?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #13 Skrevet 22. april 2009 Hva med å donere plastposer til dama, anonymt? Med påfølgende lapp: "Vi er mange naboer som har sett oss lei av bæsjebleiene du legger ut, og har tenkt at det kanskje er pga manglende plastposer. Så vi har derfor samlet inn plastposer til deg, sånn at du ikke mangler det neste gang barnet ditt tømmer tarmen. Med vennlig hilsen naboer med luktesansen i orden."
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #14 Skrevet 22. april 2009 Ikke så dumt, 22:04. Men hvorfor skryte på seg at "Vi er mange naboer..."? Hvorfor ikke "Jeg er en nabo...." eller enda bedre: "Jeg er naboen over gangen....". Hvis jeg f.eks. ikke liker hvordan du behandler ungen din, skal jeg da skrive "Vi er mange naboer som synes at du...."? Eller foretrekker du at jeg står for hva jeg mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå