Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 *kremt* kjenner jeg blir skikkelig pisst hvis ikke Lene får en real straff i dag! ARGHH!!!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 den kommer under pandoras i mårrå håper hun blir kasta på hue å rævva ut!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 i morra? uff, det var lenge å vente! håper å ho blir kasta på hue ut!!!!! å fytti de andre idiotene som bare snakker ho etter munnen.. kvalmt!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Får hu straff for det hun gjorde mot Margrethe i går? Er i såfall tilpass for henne! Hu tok jo helt av i går, å var lite sakelig..!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 vet ikke om det er hun som blir straffa..men triana kommer på pandoras i morgen å sier at de har ett stort problem på paradise. I her og nå så sto det noe om at en måtte reise hjem fra paradise paga mobbing.... Men trur ikke Margrethe kommer til å få det så lett om Lene blir sendt hjem.. da klikker sikkert nanna eller noen av de andre i den harde kjernen!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 jeg vet det fordi jeg så på "hva skjer på paradise denne uken" på tv3.no.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 "Jentebråket får uansett konsekvenser denne uken - ifølge tirsdagens Her og Nå som følge av mobbingen blir en av jentene sendt hjem." hentet fra www.nettavisen.no
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 tusen takk for linken! skal lese etterpå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå