Gå til innhold

Nå er jeg møkklei.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem ikveld etter å ha vært på besøk til ei venninne. Hele leiligheta er "bomba", og på bordet sto det ølbokser og sprit. Da har gubben dratt på fylla da! Påstår han har sendt mld å sagt ifra, men har ikke fått noe!

Føler dette var dråpen som fikk begeret til å flyte over!

Nå er jeg så dritt lei den fyrn, at det å bli alenemor frister veldig!!!

Er jeg hysterisk??? Nå er det da også masse som ikke er nevnt her som også gjør at jeg vurderer å gå fra han!

Den negative listen er myyyyyye lengre enn den positive!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper ikke barnet var hjemme med han?

Skrevet

neida han var med meg.....

Skrevet

Fyll på en tirsdag ? Ingen fyr jeg hadde giddi å hatt iallefall !

Skrevet

Hva stopper deg å gå fra han? Det samme som stopper meg fra å gå ifra min? Det at jeg faktisk elsker han og at han er far til mine barn?

Skrevet

Ja hva stopper meg i å gå fra han....det verste er at jeg har slutta å elske han. Er vel samvittigheta! Og at jeg er feig, og så er han veldig manipulerende. Flink å snakke for seg, og flink til å gi meg dårlig samvittighet.

Men nå har jeg fått nok! Ja han er far til barnet mitt, men jeg har selv vokset opp med en stefar (uten kontakt med min ekte far) og vet sønnen min kan få det bra uten han! Selv om det er trist at han ikkje skulle få oppleve å ha to foreldre som elsker hverandre!Men akk....

Skrevet

Da vil jeg faktisk råde deg til å komme deg vekk, gutten din har det bedre med en mamma som har det bra! Jeg klarer dessverre ikke å slutte å elske min..

Lykke til!

Skrevet

håper det ordner seg for deg også!!! det skal ikke være enkelt alltid!!

lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...