♥Love is in the aiR♥ Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Leste "bruksanvisningen" men i ammetåken har jeg helt glemt hva det stod om rengjøring!! Hvordan vaske det røret og den masken? (den som skal over nese og munn) Kan det kokes? Hvor ofte rengjøre den? Helt nytt for meg dette...
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Lillebror har aero chamber, men den skal legges i lunkent vann (på hans skal jeg ta av gummidelen som medisinen settes inn i) og ligge i 15 min med mild såpe. Det er alt. Den skal tørke horisontalt. Stå på et rent kjøkkenhåndkle el. Jeg vasker alltid vasken med zalo antibakteriell før jeg begynner.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Og dette skal gjøres ca 1 gang i uka =)
Ranveig R Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Det vi fekk beskjed om på barneklinikken var å ta alt frå kvarandre og stappe i oppvaksmaskina ein gong i veka. Ta ut av maskina med det same den er ferdig, la lufttørke horisontant på ein rein handduk eller papirhandduk.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2009 Takk=) får prøve å vaske den snart... Er den lett å sette sammen igjen? Dumme meg kastet jo den bruksanvisningen etter å ha lest den=S Fikk den på søndag, og ser allerede sånne merker inni, må den kanskje vaskes da? eller er det nok med en gang i uken?
LivetErEnLek Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Jeg vasker frøknas annen hver dag. Fikk også beskjed om at det holdt med en gang i uka, men så fort den ikke er helt ren, blir det en runde med zalo. Frøkna her er mye tett og slimer en del, så den bilr fort møkkete. Kan jo uansett ikke skade vil jeg tro. Fikk også beskjed om å vaske den i varmt vann og zalo, skylde godt i varmt vann og luft-tørke horisontalt. Den er veldig lett å sette sammen igjen, trenger ikke noen bruksanvisning for det :-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2009 Ja, kan vel ikke vaske den for mye;-) Må ha 2 "puff" 6-8ganger med den ene, og 2 "puff" 3ganger daglig med den andre, så det er vel nå på det meste at den blir så fort "skitten". Jaja, får håpe til og med jeg klarer å få den sammen igjen etterpå=P
Gjest Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Den er enkel å få sammen igjen etterpå. Tm for meg som hater slike greier Jeg fikk streng beskjed om å ikke ha den i maskin på sykehuset! Risikerer at gummi-greiene går i oppløsning og en får bare dekket 1 i året på blå resept!! Tror den koster 600-700kr ellers.
Gjest Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Bruker forresten en slik flaskeoppvask-kost inne i røret. Den ble jo aldri ren ved å ligge i såpevann.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Det var kjempelurt med flaskekost!! Det skal jeg kjøpe!! =) Hvis dere har fått beskjed som meg om å ikke tørke den med håndkle så kan et tips være å bruke hårføner på litt avstand. Har gjort det 2 ganger allerede.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 22. april 2009 Åh, flaskekost ja! smart=) Notert, må kjøpe i dag... Fikk ikke noe beskjed om hverken vask eller tørk av den jeg=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå