Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Litt sent på dag, men her kommer det:-) Hipp hipp hurra! Håper dagen har vært super i solen:-) Klemklemklem
♥Snulder Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 En haug med gratulasjoner og klemmer på dagen din!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Gratulerer med dagen!!! Klem herfra også:-)
Karomamma Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Grattis med dagen, Velve!! Håper du har en strålende bursdag Klem fra meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå