Kuulemagen27 Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Jeg er nå i uke 30, og har får veldig fort stikkinger i magen... spesielt hvis jeg går litt lengre turer, men trenger ikke å være langt heller! Kjennes ut som til kniver som stikker inn.. er dette normalt????
*emeline* Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Ja, det er helt normalt. Det er livmorligamentene som strekker seg fordi livmora vokser. Jeg har hatt mye av det i dette svangerskapet. Kan ikke huske å ha hatt så vondt i de 3 forrige svangerskapene. Det er helt normalt og kan gjøre kjeeeeeeeempevondt!!!
raffen Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Det er bra du spør for det samme hadde jeg og trodde jeg var den eeeeneste i verden....
SolstråleneMine<3 Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Det er helt normalt, ja Er livmoren som vokser det. Jeg har en annen type smerte, da.. Det kjennes ut som sting, bare mye mye vondere, og kommer når jeg går turer som oftest. Spurte jordmor om dette, og hun sa at stikkende smerte også var vanlig. Så ingenting å være redd for
Kuulemagen27 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2009 Takk for svar;) Det er såå kjekt å dele slike erfaringer, så slipper man å gå å bekymre seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå