Gå til innhold

Noen som er 2.gangs og går over tiden?


smiley`s

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk på termin dato sist. I dag er jeg en dag over... Utrolig kjedeilg den ventinga!! Tenker ikke anna enn rier eller at vannet skal gå. Te natta kanskje???..... Like skuffa hver gang de sterke kynnerene og mens smertene gir seg!!

Jeg VIL ha vondt!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk også på terminen sist. nå er jeg 4 dager over min termin og det er 3 dager til ul termin. så kan vel ikke helt regne meg som over termin enda men..minst like lei! hehe..

er litt rart at man blir såå lei at man faktisk gleder seg over hver minste smerte og ber om at den blir sterkere! kansje derfor et svangerskap varer såå lenge får å gjøre alle møkklei og fødeklare:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 3 dager over termin nå, er 2 gangsfødende og gikk 10 dager over sist... leeei? jaaaa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!!!!

Nå er det virkelig synd på oss jenter!!!

Jeg har våkna skuffet flere dager nå, har termin i dag, men har trodd det skulle sette i gang lenge nå.

Har vondter og kynnere så det holder!!

Er så redd noe skal være galt jeg da... Han har ikke sunket ordentlig nedi bekkenet, og det samme skjedde sist. Kanskje det som gjør at ting går tregt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen, snart har vi uansett babyene våre inntil oss :)

 

Jeg har termin i dag, så skal ganske mye til for at jeg ikke går over tiden ;) Sist svangerskap fikk jeg 3 dager før, så føler meg litt snytt nå ;) Og blæh til alle jordmødre/leger som har sagt at fikk en nr.1 før termin kommer nok nr.2 også før...jada ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...