Prima86 Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 hvordan gikk det med deg i dag?? har vert utroli spent og tenkt på deg i dag.
Krøllefrøken Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Så koselig at du har tenkt på meg det gikk ikke så bra for meg på tirsdag, ul viste et foster som hadde en størrelse tilsvarende 8 uker og ingen hjerteaktivitet. men den dumme kroppen min har ikke forstått det, så livmoren har vokst masse og jeg har jo hatt alle symptomer på graviditet hele tiden. ble lagt inn og måtte vente på utskrapning. kl 01 på natta fikk jeg komme inn på operasjonssalen. utrolig trist og leit, føler meg helt tom. hvordan har det gått med deg da, håper du har hatt mer hell enn meg??
Krøllefrøken Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Så koselig at du har tenkt på meg det gikk ikke så bra for meg på tirsdag, ul viste et foster som hadde en størrelse tilsvarende 8 uker og ingen hjerteaktivitet. men den dumme kroppen min har ikke forstått det, så livmoren har vokst masse og jeg har jo hatt alle symptomer på graviditet hele tiden. ble lagt inn og måtte vente på utskrapning. kl 01 på natta fikk jeg komme inn på operasjonssalen. utrolig trist og leit, føler meg helt tom. hvordan har det gått med deg da, håper du har hatt mer hell enn meg??
Prima86 Skrevet 23. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2009 Neeei!! Nå ble jeg utruli lei meg:( hadde virkli håpt at alt gikk bra med deg.. Utroli trist å høre at det ikke gikk bra, men får bare tenke at d ikke var meningen at det skulle bli noe og at det ikke var rikti utviklet. selv om det sikkert virker helt håpløst nå. Så får dere bare prøve videre og håpe på det beste. Er ikke helt bekymringsfritt for min del heller. Var på ultralyd og hjertelyden var der, men fikk også vite at jeg var bare 12 uker på vei. ikke 15 uker, selv om jeg har tatt ei blodprøve (i uke 6) som viste jeg var lenger. I dag tidli hadde jeg store smerter, fyrst i rygg så frem til magen, så ble veldi bekymret ijenn. Bare venta på at jeg skulle begynde å blø ijenn, men heldivis ingenting. håper på å kome til jordmor i morgen for å få noen svar. og kanskje høre hjertelyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå