Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å gå opp i 100 % stilling, fordi vi ønsker å bli gravide i høst/neste år. Er det da uærlig av meg å søke om 100 % der jeg er nå?? egentlig har jeg vel sagt ifra om at vi ønsker et barn til i løpet av noen år, men synst likevel dette kanskje ikke er greit.

 

Hva synst dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit, spør du meg.

Skrevet

uten tvil veldig greit ;)

Skrevet

Hadde jeg og gjort Jeg har nettopp begynt i ny jobb Og jeg er nok gravid innen noen få år Sånn er det når de ansetter unge folk

Skrevet

Ja, litt det jeg tenker. Å når jeg i tillegg har sagt hvordan vi tenker om flere barn, da har jeg liksom sagt ifra om det, så da tenker jeg det blir enda mer redelig.

 

Å så tenker jeg at jeg vil ha mest mulig penger i permisjonen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...