lastebil Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 i egen stol altså,mi e 6 mnd,no hadde ho bare tippa til sidene:)
LadyBlackJack Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Gutten min er 7 mnd nå, og vi begynte med stol for et par uker siden. Ideelt sett skal de ikke bruke stol før de kan sitte selv, men helsesøster og fysioterapaut sa det ikke var noe problem å ha han i stol i korte perider, bare akkurat når han fikk mat, Må selvfølgelig bygge opp rundt han med pute, og passe på at han ikke tipper. Tror ikke jeg ville hatt henne i stol mens dere spiste, for da blir hun vel gjerne sittende litt lenge, men akkurat den lille stunden det tar å gi henne feks grøt, er ikke noe problem. Vil anbefale stolen til ikea første tiden,den sitter de små veldig stabilt i når man har i en sånn pute som hører til. Billig er den også. Inkl bord og pute koster den 200kr.
**Marge Simpson** Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Legen vår sa vi måtte vente til hun kunne sitte selv. For hennes del var det da hun ble 6 måneder gammel.
Mamman til M&E Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Det er lettere sagt enn gjort hos noen. Min forrige var sein motrisk (har tatt alt igjen nå da og vel så det :-)) og satt ikke seg opp selv før han var nesten 10 mnd! Vi kunne jo ikke la være å la han få sitte litt innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå