Gå til innhold

Tips til BH.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er ikke faste, ca 80C og jeg liker å ha litt sånne polstrede, sånn at ikke brystvortene synes i mellom gensere etc. Synes jeg lett for dobbelpupper hvis dere skjønner, altså slutten på koppen lager skille og de detter ut når jeg bøyer meg- ikke fint og ikke behagelig i grunn, men det må jo være noen BH' er som er laget for meg og eller er det brystoppheng neste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Balconettebh'er unngår dobbeltpupper (stort sett:-))

Ta deg en tur på en ordentlig undertøysforretning og få hjelp der. Godt mulig du har feil størrelse også, men det er uansett en drøm å gå med skikkelig undertøy! :-)

Skrevet

Jeg elsker MarieJo sine, men dette med BH er jo så individuelt. Men brystvortene synes hverfall ikke og kommer i flere fine farger med ulike typer truser. Eneste minuset er prisen da....

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg har samme problemet som deg, puppene er litt tom for fyll, hehe, og detter ut av bh'en. Bruker 85 D så de er jo litt tunge, og faller fort ut.

Men i dag har jeg oppdaget en helt fantastisk BH! Lindex sine t-shirt-bh'er. Den greia i midten (der som skålene henger sammen) er ganske bred, hvis du skjønner, og skålene er bredere og er mer "oppå" puppene, og ikke sånn som med en push up-bh at den bare er på siden og over brystvorten. De blir liksom mer pakket inn, hvis du skjønner... Hehe=)

Sånn som dette;

http://cgi.ebay.com/F310-Lindex-Mutiway-Demi-Bra-black-AU-14D-US-36D_W0QQitemZ400043961915QQcategoryZ55552QQcmdZViewItem

De koster 179 kroner. Puppene mine har enda ikke falt ut, og jeg har gått med den i flere timer - til meg å være er det fantastisk, hehe...

Skrevet

da bør du prøve en t-skjorte-bh. de er litt polstret, og sitter vldig fint på. om du får dobbeltpupper kan dt være cup'en er for liten.

ta deg en tur til en undrtøysforretning, der får du skikkelig hjelp til å måle og finne riktig bh. og når du først vet str o.l. kan du gå på HM /lindx osv og kjøpe fler ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...