mmmmstine Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Noen flere som har hatt nedgang på symfysemålet. Er i uke 34 og gått ned 1 cm siden uke 32.... Blir litt bekymret
*Emilie* Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Jeg var hos JM i går og da hadde SF-målet mitt avflatet seg (er 38+6), det vil si at magen hadde ikke vokst den siste uken (stangnert på 32 cm). Jeg har til sjekk på sykehuset i dag, og da så alt normalt ut. Det kan visstnok være mange ting som påvirker sf-målet i slutten av svangerskapet; om fosteret har sunket ned i bekkenet / festet seg, mengden fostervann, ect. Eller det kan være den som tar målet. Jeg går annenhver gang til kontroll hos JM og lege, så det kan være en grunn i seg selv. Men hva sa legen/JM til deg? Skal du følges opp nærmere? Rart om de ikke kommenterte det ytterligere, spesielt hvis du er bekymret.
mmmmstine Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Jordmor sa at det sikkert ikke var noe å bekymre seg for, hun mente babyen lå litt "knødd" i magen nå.... Babyen har ikke sunket ned i bekkenet, ligger veldig høyt enda så da blir jeg jo litt ekstra bekymret.... Var samme person som hadde tatt begge målene, og jeg blir ikke fulgt opp nærmere for lå enda innenfor det normale såe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå