Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 ..fikk låne en bilstol av en kompis. Bruker veeeldig sjeldent bilstol, da jeg ikke kjører bil. Men, hvor mange kilo på baby er 'grensen' for den første bilstolen? Gutten er 9 mnd nå. Og jeg lurer virkelig på om gutten er for stor til den bilstolen (er flere mnd siden den er blitt brukt nå). Var baby gammel / tung da dere fikk en større bilstol?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Varierer jo litt det da. Min stol gikk til 12 kg, men 10 kg er også veldig vanlig.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Den stolen jeg har er litt gammel, veldig lik en gammel maxi cosi. Aner ikke hvor mange kilo den går til. Står ingenting heller :/ hi
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Vekten skal en egentlig ikke henge seg så veldig oppi, som regel så har de vokst ut av stolen før de når den vekten. Det som er viktig, er at selene over skuldrene ikke kommer nedenfra og over skuldrene. De fleste må som regel bytte stol fra 7-12 mnd, så kan godt være at stolen begynner å bli liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå