konvall Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Nå er det utrolig lenge siden jeg har vært her inne. Har nok blitt noen måneder. Vet ikke om dere husker meg engang. Har vært opptatt med ny jobb, gått skole med masse lekser på kveldene og brukt den lille tiden som har vært igjen på barna. Men, nå er jeg ferdig med skolen, så da er jeg på plass igjen......
blond Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Fint å se deg igjen! Klart du er husket! Godt for deg å være ferdig med skolen nå som våren er her. Hvordan går det med jobben?
konvall Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Stortrives på jobb. Er så deilig å ha en jobb som man trives med. Har vært lenge nok i jobb hvor man nesten gruet seg. Eneste aberet er at det er et vikariat, men jeg håper på fornyet vikariat. Får vite det før den 1. mai.
blond Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg krysser fingre for at det går bra! Er ikke lenge til du får svar.
konvall Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2009 Synes det er lenge nok..... Tenker på det nesten hele tiden, men de sa på jobb i dag at sjansene var store. Budsjett, budsjett..... Er det som må regnes på først. Er sånn når man jobber i komunen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Hei så kjek å ha deg tilbake:) Klart vi husker deg!! Du har vært savnet!! Kjekt å høre alt går br, håpe å se deg her inne nå videre:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Jeg husker deg!! =) Godt å ha deg tilbake =P
metaMORfose Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Jeg husker deg )) Har tenkt på deg, du har så nydelig nick )) Lykke til med jobb, krysser fingrene for at den blir din.
konvall Skrevet 22. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2009 Tusen takk til dere alle:) Koselig å være her igjen. Lover å bli litt mer aktiv nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå