Gå til innhold

Fredag er den store kvelden.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter måneder med venting, er bord ute bestilt og alt gjort klart. Vi har ikke vært ute sammen på tre år, pga små barn og jobb. Men, uten at han vet det, er barnepike ordnet, resturanten informert og detaljene klare. Da skal jeg fri. Han har bursdag også:) Han har spurt sånn i forbifarten flere ganger om vi skal gifte oss, men jeg har sagt nei. Det får du gjøre skikkelig har jeg sagt.... Men, han forventer nok ikke at jeg gjør det etter alle mine nei. Har t.o.m bestemt dato. Han har alltid sagt han vil gifte seg den 24, så det blir 24. juni neste år. Er rimlig spent nå, er så lenge til fredag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i kveld ,-)

Skrevet

Tusen takk for det.... Svaret ble klart ja, så da blir det bryllup i juli 2010.. Gleder meg.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Gratulerer så masse=) alltid kjekt å høre at 2 foreldre har bestemt seg for å tilbringe resten av livet sitt sammen<3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...