Lillemor + bittelillemor Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Man skal jo være ekstra forsiktig med renholdet av grønnsaker osv. men lurer på om dere likevel spiser salater osv på kafeer/restauranter. Jeg har gjort det, men kom plutselig på at det kanskje ikke var så bra...
Hanne31 Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Gjorde ikke det sist men har gjort det allerede under denne graviditeten. Tror jeg kommer til å være litt forsiktig framover. Like greit å være på den sikre siden.
Lillemor + bittelillemor Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Takk for svar. kanksje jeg også skal være litt forsiktig da. har ikke vært det til nå egentlig. er veldig glad i salater... hmm. vanskelig. Noen flere?
lille frø, mor til to Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg spiser salat hver dag på jobben og har ingen betenkligheter med det.
BJE Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Det gjør ihvertfall jeg. Prøver så godt jeg kan og ikke være "hysterisk" når det kommer til mat osv. De fikk da barn før i tiden også, når man ikke hadde mulighet til å være like renslige? Greit å være på den sikre siden altså, men til en viss grad kanskje
Mamma med to søte små Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Kommer fra cafe nå, spiste en club sandwich med masse salat Tenkte ikke på det engang.
tremamma Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Selvfølgelig. Man kan da ikke være helt hysterisk.
Lacey*har fått erta Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Jeg er nok en av disse småhysteriske frøknene, men jeg har en god grunn også. (mistet min sønn) Jeg holder meg unna ganske mye, og når det kommer til salat på restaurant så spiser jeg det ikke. Noen ganger så ser jeg litt an restauranten også, men jeg tørr ikke ta noen sjanser i dette svangerskapet da jeg ble straffet for det i det forrige. Jeg misunner de som blåser i hva de spiser, men jeg tror ikke de har vært i mine sko heller.
lucyliu Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 Får jeg lov til å spørre om hva det var som gjorde at du mista - var det noe du spiste? Må ha vært grusomt... Jeg har spist salat med tanken om å ikke være hysterisk, men det finnes en hysteriker inni meg, det er sikkert.
Lacey*har fått erta Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Akkurat mistet vil jeg vel ikke kalle det. Forklarte meg vel heller dårlig. Sønnen min ble født med store indre misdannelser, og døde etter 4 mnd. Ingen som kan bekrefte eller avkrefte at det er noe jeg har gjort i svangerskapet som har ført til dette. Jeg var ganske avslappet selv i forhold til hva jeg spiste. Brydde meg ikke om alskens hysteri om spekemat, salater på restaurant osv.. Tok ibux, nesespray, ja i det hele tatt, gjorde som endel sier her inne. Er jo ikke noe vits i å slutte å leve liksom, de fikk jo barn før i tiden.. Nå sliter jeg med ekstremt dårlig samvittighet hver eneste dag. Hadde jeg bare.... tenker jeg. Er ikke sikkert det hadde forandret noe som helst, men jeg vet aldri. Derfor er jeg nok ganske overhysterisk denne gangen. For meg så gjør det ikke noe at andre ikke er det, og jeg ønsker ikke at andre skal bli slik jeg er nå. Men for meg, så må jeg forsikre meg om at jeg gjør alt "riktig" denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå