Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Poden har fått prøvesmakt vann idag, han er 5 måneder. Tenkte at det kunne være greit å begynne å prøve nå, så er vi kanskje ordentlig igang til sommeren. Jeg serverte kokt, kaldt vann. Det har jeg stående uansett, da han får mme.
Helen+LindaSofie Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Jenta mi har fått en tskjei vann siden hu va litt over 2 måna. Ga hu vann før hu fikk tran. Kokt vanne fram t hu va 3 måna. No e hu 5 1/2 måned og får vann i tutkopp. Hu drikk ikke så my men.. Gir a ikke for at hu e tørst, men for at hu ska venn sæ t vann.. =)
**Marge Simpson** Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Vi begynte med det en uke etter at datteren vår begynte meg grøt. Da var hun 5 måneder gammel. Etter noen skjeer med grøt så snudde hun seg mot brystet mitt, og jeg forstod at hun nok ville ha noe å drikke. Først ga jeg henne bryst, men etter noen ganger så begynte jeg med vann. Det ble litt grisete med grøt på brystet. :-) Mange anbefaler å lære barnet å drikke fra ordentlig kopp før noe annet, så datteren vår får det fra kopp.
**Marge Simpson** Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Jeg kokte vannet frem til hun fylte 6 måneder.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Jeg gir jenta mi vann allerede jeg og hun er 3 uker gammel! Koker det selvfølgelig først. Hun gulper veldig mye og tisser full bleiene hele tiden så hun drikker endel. Og hvis hun bare får mme så får hun vondt i magen osv. Mater hun hver fjerde time og hvis hun skriker mellom måltidene så får hun vann. Ved magevondt får hun vann med bittelitt sukker i. Funker som bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå