Gå til innhold

stakkars lille gutten min:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

han blir et år om 9 dager og fikk i dag påvist astma:(

syntes ikke det er gøy å sitte å "tvinge" han å ha på den maska...

håper han vokser det av seg fort.det piper skikkelig i brystet hans hele tiden,litt nedenfor i dag:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist å høre. Min har infeksjonsutløst astma, fikk det også når han var rundt året. Det er alltid vondt å oppleve at de søte små har det fælt.

MEN: trøst deg med at veldig mange vokser det av seg, OG at du nå har fått en medisin som virker veldig effektivt. Småen her synes det er veldig gøy å ta på seg masken, faktisk.. Du kan jo prøve å la han utforske den litt selv (under tilsyn, selvsagt), kanskje han også vi synes det er litt spennende etterhvert?

Skrevet

han sitter på fanger og tar den selv mot munnen og utforsker den,men etter jeg har trykt på innholatoren og jeg setter den til er det ikke så morro lengere,men er første dagen kan vel ikke regne med at det er så gøy da:) kommer vel etterhvert når han blir mere vant til det kanskje.

ja deilig å ha fått en medisin som hjelper han og puste lettere,blir en bedre hverdag for han.)

Skrevet

datteren min fikk påvist astma når hun var 1år og 3mnd.. da hadde vi vært hos legen hevr uke i mange mnd pga hosteing,piping og slim.. det er skikkelig kjedelig når disse små får det:( i startet måtte vi tvinge hun til å ha masken på når jeg hadde trykket på innhalatoren,å det ble hyl å grin, men så kom det seg å det le kjekkere.. men det kommer enda i perioder der hun apsolutt ikke vil.. ja vi får håpe de vokser det av seg.. jeg har selv anstrengelse astma å det er ikke noe kjekt:(

masse lykke til, det går nok fint

Skrevet

tusen takk:) håper det går fort over,men det tar den tiden det trenger:)

Skrevet

Stakkars liten...

Håper det forsvinner etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...