Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Hver gang jenta mi har bæsjet i barnehagen, kommer hun hjem med rompa full av bæsj. De vasker aldri noe godt, og jeg kan alltid se på henne når det har skjedd for da prøver hun hele tiden å klø seg oppi bleie helt til vi får vasket. Er dette et vanlig problem? Skjønner jo at det er travelt, men jeg føler at det ikke er godt nok... Hvordan går jeg fram hvis jeg vil klage på noe slikt? Vil jo ikke skape noe oppstyr, men det skjer jo flere ganger i uka..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Dette vil jeg tro ikke er helt vanlig. Det har aldri vi opplevd. Hvis det hadde vært tilfelle så hadde jeg tatt det opp med ped.leder på avdelingen. Hvis det oppfattes som oppstyr at du sier i fra om noe slikt vil jeg si at de er ganske håpløse i å drive barnehage. Si i fra om det, men kanskje ikke i en "anklagende" tone. Lykke til:o)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Eh, dette er ikke vanlig- og skal heller ikke være det. Jeg skjønner at du ikke vil lage noe oppstyr, samtidig som jeg syns det er rart at du ikke har tatt tak i det. For du sier jo "hver gang"... Min datter hadde vært veldig sår og fått åpne sår om dette hadde gjeldt henne, og det er alvorlig. Dette SKAL du ta opp. Ikke er det godt for deg å være vitne til dette, og ikke for din datter. OG; det er slettes ikke gøy for de i barnehagen som GJØR en god jobb. Dette er sikkert bare EN person, som slurver, altså!! Lykke til- imorgen sier du fra!! *kommer med pekefingeren*
FlightlessBird Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Si ifra, men på en fin måte! Det skal være lov å ta opp ting i bhg uten at det blir styr, og dette er en ting du har din fulle rett til å ta opp
Honningmelon Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Dette er nok ikke vanlig, nei, og det skal heller ikke være slik. Dette må du ta opp med bhg for jenta di sin skyld. Det er jo ikke godt å gå med bæsjerester hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå