Gå til innhold

Apropos SPA:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere andre behandlinger på lørdag?

Min første er kl 13, så jeg tenkte å møte opp på formiddagen for litt svømming og lunsj:-) Noen andre som kommer tidlig?

Spa-avdelingen er åpen for oss fra kl 10 og vi får rommene kl 15, men de har bagasjerom så det er ikke noe problem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jeg jeg jeg jeg ;-)))) Kommer tidlig, med vin i bagen og såååååå klar for litt trim først!

Skrevet

Skal bare lever noen barn først:-)

Har også beh. kl 13.

Skrevet

Jeg har bestilt behandlinger kl. 15 og 15:30, men kommer sikkert litt tidligere. Da er vel dere andre opptatt med overhaling og polering?

Vi skal være med på dugnad den dagen, så jeg har sagt til Karopappa at jeg ikke drar før 12. Får se hvordan det ligger an i heimen og så må vi jo bestemme om det blir tog eller bil. Det går et tog fa Oslo S 11:48, tenker jeg får dispensasjon til å ta det :)

Tiggywinkle!! Skal du være med og ta toget eller skal du kjøre bil?

Skrevet

Jeg har som tidligere nevnt ikke noen behandlinger... men tenkte jeg skulle slenge litt rundt og bare bedrive ingenting;=)

Skrevet

Så koselig at flere kommer tidlig:-)

Tenkte å svømme i min snertne Keikodrakt og så en lunsj før knaing og skrubbing setter inn. Så er jeg klar for vinen i bagen når rommet er klart:-)

G L E D E R M E G ! ! !

Skrevet

Ja, men hva gjør vi med det toget da, Snulder? Lar det seile sin egen sjø, he he he he...

Skrevet

Tar gjerne toget jeg! Bare si ifra om når det går... så kan jeg enten overtale makker`n til å svippe meg til Oslo... eller evnt. ta Timebussen:=)

Skrevet

Jeg kommer nok til å kjøre, men det blir nok ikke før litt ut på ettermiddagen jeg kommer. Storebror har korpsseminar og jeg skal være vakt på formiddagen. Men bilen skal være pakket og klar slik at jeg kan dra med en gang jeg er ferdig. Tipper jeg kjører mellom 14 og 15.

Har sendt mail til Son og venter på tilbakemelding på behandling. Er det fullt blir det svømming på meg.

Vil noen sitte på med meg må dere gjerne det.

Gleder meg til å se dere!

Skrevet

Well damer, da har Snulder og jeg endelig koordinert oss. Snulder er så snill at hun plukker meg opp nede i horestrøket ved 13-tiden, så da sees vi plutselig.

Jeg skal pakke litt i morra, for i kveld er det selvangivelse og kast-gamle-ting-fra-loftet-i-containeren. Hva er det vi må ha med egentlig? Keikobadedrakten selvsagt, vin, lørdagskveldantrekksomikkeeraltforpyntet, sparkel og krigsmaling. What else? Kamera?

Skrevet

Tror du har nevnt det viktigste, jeg - sees i morra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...