Gå til innhold

Tusler over hit jeg :-))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg i min 13. uke, og tusler pent over til resten av dere og hilser pent :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være :-)

Skrevet

Dipsy:

Formen er fin. Sånn bortsett fra at lysten på brødmat er forsvunnet totalt, og at jeg FREMDELES er forferdelig trøtt :-)

Skal til jordmor imorgen for å sjekke om det er tvillinger, siden der er så mye som er ulikt mine forrige svangerskap... Blir spennende!

 

KiNaRiAd:

Takk for det! Blir nok nyttig å være her, selv om jeg har vært gjennom dette 2 ganger før :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...