Gjest Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Da var jeg i min 13. uke, og tusler pent over til resten av dere og hilser pent :-))
Gjest Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Dipsy: Formen er fin. Sånn bortsett fra at lysten på brødmat er forsvunnet totalt, og at jeg FREMDELES er forferdelig trøtt :-) Skal til jordmor imorgen for å sjekke om det er tvillinger, siden der er så mye som er ulikt mine forrige svangerskap... Blir spennende! KiNaRiAd: Takk for det! Blir nok nyttig å være her, selv om jeg har vært gjennom dette 2 ganger før :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå