maizi Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Har akkurat hørt ut at på KK i Bergen så får far kun tilbud om å være med mor og barn 2-3 timer etter fødsel. Deretter får han kun besøke mor og barn i visitt tiden.. Hva syntes dere om dette jenter??? Pga nedskjæringer skal Barselloftet legges ned og dette blir ikke lenger et tilbud til barselkvinnene.. Er mitt 2. barn og hadde veldig behov for å ha pappaen med meg sist. Gruer meg til å føde på KK:(
Cecelia & jentene Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Jeg syns selvfølgelig at det er veldig dumt...jeg lå på barselloftet sist..og det var god hjelp i å ha pappaen der. Det var vårt første barn og det var deilig å kunne være sammen hele tiden. Så jeg er glad for at jeg ikke er førstegangs. For denne gangen må pappaen uansett hjem etter en stund og ta seg av jenten vår. Og jeg er ikke like usikker denne gangen siden jeg har gjort dette før. Men er absolut veldig dumt at det blir slik som det blir. Skulle veldig gjerne vært på barselloftet denne gangen også.
maizi Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Ja, det er selvsagt annerledes med nr 2. Men den første tiden er dyrbar og det var godt å være sammen syntes jeg. Ikke minst for far sin del også. Satse på rask, grei fødsel og frisk baby sånn at vi kan dra hjem tidlig alle 3:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg synes det er utrolig dumt Heldigvis er jeg 2.gangs, så hvis alt går bra med fødsel osv. så drar jeg nok hjem etter bare noen timer denne gangen! Føler at jeg kommer til å få slappe mere av hjemme, selv om mini er her. Enn på 6-8 mans rom på føden.
MorStine+jente09 Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Dere har kanskje vurdert Voss som alternativ? Jeg er så ufattelig sjeleglad for at "mitt" sykehus er voss sykehus, etter alt jeg har hørt om f. eks KK osv. Tror jeg hadde utviklet fødselsangst bare av historiene om dårlig "rulleband" behandling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå