Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Jeg har ørebetennelse og har så jææævla vondt. Startet i ettermiddag for ordentlig og tok første antibiotikapillen kl 15. Når blir det bedre?? Kan ikke sove med denne smerten.... NOEN MED ERFARINGER!???
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Du bør ihvertfall sove med hodet høyt (trykket er mindre da). Ellers så bør du vel kjøre i deg smertestillende. Håper du fikk noe som duger!!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Erfaringen min sier at du skal kjenne virkningen av tablettene allerede i dag. Hvor mange piller skal du ta løpet av dagen? Lurt å ta værtfall en til før du legger deg, og hiv innpå et par ibux. Vet hvordan du har det. Styggvondt:S
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Det var det jeg ikke gjorde... Fikk vondt i øret når jeg kom hjem liksom! Bare ballet på seg... ÅH blir spenna gal av dette! Paracet er liksom ikke greia heller... ÆÆÆÆ
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Fikk en kur hvor jeg skulle ta en tbl i dag og en halv hver dag i 4 dager fremover. Så ingen fler i dag. Har ikke akkurat blitt bedre. Fikk den på grunnlag av bihulebet, men ringte legevakten og de sa den tok også ørebetennelse. Det er rimelig sterke piller, som skal ta ganske grundig, merket det isted når jeg hadde to kraftige diarerunder....:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå