anesam Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 har tenkt å få satt inn det.. har lyst å høre deres erfaring med den.
Mor&barn Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 jeg har, og har hatti halvannet år Foreløpig fornøyd
Mage Mi Sa Jo Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 dette lurer jeg også på. og vil defor spørre de som ev. ikke er fornøyd om hva de ikke er fornøyd med?
Trouble Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Jeg har og har hatt i 1,5 år og er veldig fornøyd. Var litt kjipt de 2-3 første mnd da jeg var plaget med hyppige småblødninger...men etter de sluttet så har jeg ikke hatt en eneste en Ingen andre bivirkninger
nicknavn Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Jeg hadde staven i 8 mnd og fikk tatt den ut pga blødninger og jeg var sur og gretten hele tiden. Passet ikke til meg:-(
anesam Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2009 Takk for svar så langt! =) Legger til et par spm her, mistet alle mensen dere som er fornøyde? Kjenner dere at den er der (staven)?
Trouble Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Staven ligger rett under huden så om jeg stryker over der kjenner jeg den... men kjenner den ikke utenom og er absolutt ikke ubehagelig (mistet mensen ja som sagt i ett innlegg over)
ängel Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Jeg har:) Dette er andre gangen jeg har den, og jeg er fornøyd. Eneste jeg kan klage på, er som noen sa over meg her, at jeg hadde småblødninger de 2-3 første måndtene etter at jeg satt den inn. Ja jeg kjenner at den er der, men er ikke vondt eller noe:) Og det gjør IKKE vondt å få satt den inn, du får lokalbedøvelse og det er vel det eneste du kjenner Så blir du blå rundt stikkstedet en uke eller to, men så er det over
Erisa* Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Jeg er kjempefornøyd. Jeg brukte først Cerazette og var fornøyd med det, hadde ikke småblødninger av dem. Har en teori om at hvis man får småblødninger med Cerazette så er det større sjanse for å få småblødninger med p-stav også, for hormonene er ganske like. Men så er jeg litt distre av meg for tiden, og ikke interessert i to tette akkurat nå, så da ble det viktig med SIKKERHET:) Jeg har rett og slett ikke fått mensen enda, fødte for 15 mnd siden. Ammer enda da, en gang om dagen bare, så jeg vet jo ikke hvordan kroppen min blir når jeg slutter med ammingen. Før jeg ble gravid brukte jeg Trionetta p-piller (de fins ikke lenger), og det var greit nok, men jeg fikk nedsatt sexlyst av dem. Føler ikke det er like ille med denne staven. Kan egentlig ikke si at jeg har noen bivirkninger i det hele tatt Anbefales på det sterkeste med det forbehold at du ikke får småblødninger av å bruke cerazette/minipille/hormonspiral. Da er det nok stor sjanse for at du vil få det med p-stav også, og at du heller bør bruke noe med østrogen i tillegg - altså når du er ferdig med ammingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå