Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Jeg har en kjempeflott mann på alle måter, utenom en ting. Han eier ikke huslig sans i det hele tatt. Vi har masse å ta tak i før ungen kommer...Han har snart brukt en hel uke på å male barnerommet, ble endelig ferdig nå. Jeg klarer ikke så mye pga sv.skapsplager så jeg blir bare mer og mer frustrert. Jeg flyttet inn til han og har i grunn vasket ned snart hele huset her....gammelt edderkoppspinn i tak, krinkler og kroker, støv over det hele. Ryddet og kastet gamle ting....nå blir jeg snart sprø, orker ikke vasse rundt i dette mer. Så nå sitter jeg i sofaen og venter på at baby skal komme...huff! Jeg liker å ha det litt ok rundt meg, rot tåler jeg da, men så mye gammelt støv og inntørka insekter i vinduskarmer osv....I kjelleren fant jeg brus som gikk ut på dato i 2004! Noen oppdragelsesråd der ute???
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Oj stakkar deg som fant en brus som var gått ut på dato i 2004. Må jo være verdensendegang for deg dette oj oj oj! Vet du hva, dette er det dummeste jeg har hørt. Burde ikke fått vært inne på parforhold tråden engang for dette er et tulle problem som ikke er seriøst i det hele tatt. Alle menn er trege, alle nesten. La han bruke lang tid da hvis han er treg. Eller lei inn andre tl å gjøre denne jobben. Mannen din jobber fulle arbeidsdager fra før, han kjenner presset om at hverdagen hans også blir forandret med ny baby. Så han har det kanskje også litt vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 For et fantastisk svar..:S Har nok ingen råd dessverre..har det nesten på samme måten;) Mulig menn ikke helt ser at babyen faktisk kommer - og at tia går ganske fort, selv om vi synes den snegler seg avgårde.. Min mann fikk seg en støkk i går etter en falsk alarm - 8 uker før tia... Innså vel at plutselig er babyen der, og da er det liksom ikke mer tid å forberede på
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Jobber jaggu meg fulle dager jeg òg, er ikke den som sykmelder seg i første omgang! Etter jobb er det ikke stort igjen av dagen, og da hadde det ikke gjort noe om den tiden kunne blitt brukt på å få ting i orden i stedet for å dra på 2-3 timers økt på helsestudio! Skrekk og gru om ungen kommer før tiden, det er ikke hyggelig å være i barsel, det er slitsomt, og da hjelper det i alle fall ikke å vasse rundt i rot, løse skruer og halvferdige prosjekter i alle rom! Er virkelig menn slik at alt må gjøres i siste liten??? Eller er det vi damer som stiller for store krav i hus og hjem??? HI
Gjest Antarctica Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Bestill folk og send regningen til treg mann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå