b_a_b_y_ Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Jeg lurer på sånn ca når er alt i gjenge igjen???? Mistet 12april,men er klar for å sette igang igjen. Men er det noen "vits"?? Noen som har noen erfaringer på hvor fort eggløsning evt mensen er på plass igjen?? Eller også; hvor mange uker/mnd tok det før dere var gravid igjen????
Minesmå:)+en til! Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 hei! Jeg hadde en SA i juli i fjor, og her sitter jeg høygravid:) Ble gravid igjen i slutten av august igjen. Hadde sa 16 juli, eggløsning 3 uker etterpå, men fikk mens 1 uke etter eggløsning, så den pp var ganske rar. (Kan bli det etter SA).... Neste pp fikk jeg eggløsning som normalt, og ble gravid igjen, og nå har alt gått supert. Så det kan gå fort:) Kan bare sette igang igjen, det gjorde jeg. Som sagt, det kan gå fort, men også seinere for andre. Du kan jo teste etter eggløsning...
Gunn og Gutta Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg mistet 17.januar og hadde eggløsning rundt 28.januar, og ble gravid på den eggløsningen.
b_a_b_y_ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2009 Ååååååå, skjønner at det er forskjellig fra person til person, men dette virker jo veldig oppløftende. Flere har sagt til meg at jeg må la det gå to eller tre menstasjoner før jeg i det hele tatt prøver igjen. Har også i tilegg trodd at det tar lang tid uansett. Men dette betyr jo at det bare er å sette igang, å så kan det jo skje fortere enn man aner......))))))) Er jo 14 dager siden jeg mistet nå, så det kan være eggløsning rett rundt hjørnet. Har ikke tid til å skrive mer, har en jobb å gjøre.....))))))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå