Gå til innhold

Noen som har peiling på Besafe Izi sleep barnestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så må man da gå til anskaffelse av barnestol til lilletuppen, å syns Besafe Izi sleep stolen virka kurant, har sjekka ut hvordan den har scora på testene å fra det som ligger i jungelen ute på nettet så virka den bra.... Likte så godt det hendige med at man kan legge ryggen helt ned også, da den virka komfortabel å god,...Noen som veit om den tro???? :) Hvordan er den å montere, lett å gjøre rent ( avtagbart trekk ), komforten for barnet å sikkerhetsmessig...... ? :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Har kjøpt dette sete eg og... Med Isofix basen. Skal bort å få montert det i bilen idag faktisk:) Gleda meg til snuppa kjem ut sånn at det blir tatt i bruk!

Kan av dei årsakana sjølvsagt ikkje komme med nokon gode råd/erfaringar endå. Men kjenner ho eg kjøpte det av og ho va strålandes fornøgd! Har og ei nær vendinde med samme sete. Ho elsker det!

+ Superenkelt å klikke inn og ut av bilen !

+ Snuppene sitter godt i sete ( og treng ikkje forstyrrast sia sete kan klikkast inn og ut.)

+ Pga ryggen kan leggast heilt bak kan sete brukast når ein for eks er på cafe o.l. Bebisen til veninda mi stortrivst å ligge ned i bilsete når vi er på cafe og sånn!

Tungt tar eg ikkje som noko negativt. Først og fremst vil vi jo ha det tryggast mulig... Då klaga ikkje eg så masse på vekt iallefall!

Sia eg skal ha mai/junibaby og bur i sentrum skal eg kjøpe adaperet til å klikke det på vogna vår (Bugaboo). Kan jo hende det blir brukt innimellom :)

Håpa du (og eg) blir like fornøgde som dei eg kjenner!! Lykke til iallefall :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har sett på dette setet, men fått anbefalt fra flere å holde meg unna. De sier da at stolen er tung (å bære), og at putene inni ikke er justerbare, slik at stolen ikke kan vokse med barnet. Det var de som solgte barnestoler som fortalte meg dette, har ikke snakket med noen som har brukt den selv.

Skrevet

Vi hadde denne stolen! Meget fornøyd,snuppa satt å lå godt i den! den var litt tung å bære på! Men ellers topp!

Skrevet

Noen som vet hvor lenge ungen kan bruke den?

altså når de vokser utav den?

Skrevet

Det er en kjempefin bilstol! Eneste minus er at den er tung å bære med seg, men det er verdt å slite litt på den for vår lille gutt sov kjempegodt i den når ryggen var slått ned. Jeg kommer til å bruke den stolen til lillejenta som nå er på vei også:)

Vi brukte stolen til gutten vår var ca 14 mndr.

Lykke til i bilstol-jungelen, håper du finner noe du blir fornøyd med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...