Gå til innhold

Er så skuffet og lei i dag... (langt og rotete)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde time til overtidskontroll i dag, og det er 3 forskjellige (jm/leger) som har sagt at jeg kom til å bli satt i gang senest i morgen, garantert, pga overtid.

Troppet opp på sykehuset i dag, og gikk gjennom de vanlige undersøkelsene, ctg, blodtrykk osv...

Og det hele endte opp med en ny time på torsdag, og kanskje jeg ikke blir satt i gang før etter helgen, fordi legen som hadde gitt meg timen i dag har gitt meg den fortidlig!

Var så forberedt på å få ut den ungen nå, og var så klar for å syte på meg en igangsetting... Men neida... Det hadde ikke hjelpt stort om jeg hadde satt meg på bakbeina og nektet å gå derifra heller...

De sjekket både morkake og navelstreng og alt mulig, så babyen har det jo bra i magen da... En skikkelig mammadalt allerede.... :P

Men jeg er bare SÅ skuffet og trist og lei nå... Har lyst til å bare grave meg ned og bli der til ungen er ute og litt til... Tenker også på 3 åringen min som ikke skjønner noen ting og venter på å få en lillesøster eller lillebror...

Jeg begynner å bli (ironisk eller, 9 dager på overtid og jeg begynner å bli moden!) moden og har ca 3 cm åpning da, og ble tøyd skikkelig i stad (AU forresten), så håper det er skikkelig modent på torsdag/fredag, at hodet er festet så de bare kan ta vannet og få skikkelig fortgang i det her nå...

Har en del tak og vondter nå da, det kommer sikkert fra strippingen... Kom forresten en blodklump på papiret i stad når jeg var på do, etter strippingen, kan det være den berømte slimproppen? Så aldri noe til den forrige svangerskap se... Eller er det bare litt blod og slim som følge av strippingen?

Uff, måtte bare lufte tankene mine...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er sliten og lei!!

Men kanskje du føder av deg selv før helgen, skal se du gjør det pga strippinga! Masse lykke til!!! :)

Skrevet

Når du er moden, og alt er klart, og du er så pass mye på overtid, så kan en kiropraktor sette i gang fødselen. Det er selvsagt noe helt annet enn å bli satt i gang medisinsk, han bare starter kroppens egne prosesser ved å trykke enten på håndledd, kne eller under foten.

Hva med å oppsøke en i morgen, så slipper du kanskje å gå til over helgen... ;o)

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...