Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Har kjøpt findus laksefilèt med urter. Kan noen gi meg tips til hvordan jeg tilbereder den, før den settes i ovnen? Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre med den.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Den er jo fix ferdig. Skal bare i ovnen den:)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Jeg legger de i en ildfast form med sitron skiver mellom og noen klattter creme fresh rundt forbi Ikke verre enn det! Er de tint så tar de ikke mer enn 20-25 min, så det er en kjemperask og enkel og GOD middag Sjekker alltid om de "detter" fra hverandre før jeg tar de ut av ovnen..
Gjest Tale30 Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg pleier å ha laksefilet naturell. Da legger jeg filetene en og en i aluminiumsfolie med salt, pepper og dil som krydder, og reker og hele hermetiske sopp. Dette skal stå på 180 grader 40-45 min. Serveres med tagliatelle og rømme med sitron, salt og dill i. Her i huset er det stor suksess
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Tusen takk for svar, har ikke de ingrediensene som må til men, jeg får ta noe tilsvarende:) Fikk vann i munnen av å lese, hehe. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå