ZineEddineMadeInMe Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 skal man ta med tisseprøve som man gjør på vanlig kontroll? og kommer man til å bli satt igang da eller er det bare for kontroll? er d mulig man blir satt igang eller sender de deg bare hjem igjen etter å ha gjort noe for å modne deg litt....??? forstår egentlig ingenting. hva gjør de da?
lego Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Jeg var på overtidskontroll i dag. Hadde med urinprøve av morgenurin jeg. Det er bare for kontroll, du vil evnt bli satt igang hvis ting ikke er bra. Jeg ble ihvertfall først satt på ctg, tok blodtrykk og så ultralyd. På ultralyden sjekker de fostervannsmengde, morkaken, navelstrengen, måler babyen osv, at alt er som det skal. Og da blir du evnt vurdert for igangsetting da vil jeg tro. Jeg ble også sjekket nedentil, i forhold til åpning og modning. Ble tøyd/strippet ganske bra... Jeg fikk ny time til overtidskontroll og evnt igangsetting dagen derpå. Er sikkert litt forskjell på hvordan de gjør ting fra sykehus til sykehus, men jeg fikk ihvertfall beskjed om at de kun setter igang på morgningen dersom det ikke er akutt, og dagen for igangsetting er 42+0, 12 dager etter ul-termin.
ZineEddineMadeInMe Skrevet 21. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2009 men kunne du velge om du ville bli strippet eller ikke? vet ikke helt hvordan det er på sykehuset jeg skal på i fredrikstad, men du kan hvertfall ikke gå over 2 uker vel? eller kan du d hvis du vil og alt er bra med barnet? kanskje d er lurt å ta med fødebaggen, gjorde du det? lykke til forresten, kanskje vi føder samtidig ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå