Gå til innhold

Bare jeg som blir fly forbanna av ingenting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde lyst til å halshugge samboeren i dag!

Jeg hadde trodd at han skulle hente meg først, og så skulle vi hente ungen i barnehagen etterpå, for vi skulle egentlig på tur og grille sammen med noen venner..

Når han endelig kom hjem (etter at jeg hadde vært klar til og dra og hadde venta i en halv time), hadde han henta ungen i barnehagen.. Skjønner ikke selv hvorfor jeg ble så forbanna engang? Så da endte det med at jeg sendte dem ut på grilling, så ble jeg selv igjen hjemme.. Klarte rett og slett ikke å bli med pga at jeg var så sint og lei meg, alt på en gang!

Det værste er at jeg ikke skjønner hvorfor jeg ble/er så sint heller! Vet jo at jeg ikke har noen grunn til det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to. Har hatt et elendig humør dette svangerskapet.

Var fornøyd med forholdet før jeg ble gravid. Nå er alt feil og gale..

Gleder meg til det går over.

Skrevet

Noe lignende her.. Vanligvis synes jeg at forholdet er helt topp, men med en gang jeg blir sur/sint, får jeg lyst til å dumpe han! Noe jeg VET at jeg kommer til å angre på, for jeg er så utrolig glad i han og trives veldig godt sammen med han..

Rart egentlig, for under sist svangerskap var jeg ikke sånn.. hehe. dette som kalles hormoner kanskje? hihi

Skrevet

signerer her.. Tror ikke du treger å føle deg alene om dette.. hehe.. Huff... Jeg kan grine og le samtidig, og det er SÅ frustrerende!!

Skrevet

Skal ikke så mye til, nei. Blir så såret over ingenting..

Gråt hele fredag fordi legen min sa noe feil til meg og en venninne sa noe noe stygt og alle andre var derfor også slemme ;)

Kan le av det nå, men man ser det ikke mens det står på.

I dag ble jeg rasende, fordi jeg ikke fikk gjort alt jeg hadde planlagt. Livet føles uutholdelig der og da, men så betyr det egentlig ingenting.

Sliten av meg selv, innimellom. Stakkars familien min.. Godt de er glad i meg..

Skrevet

samme her :)

har hatt så innmari mye å gjøre på jobb i det siste. ei jeg jobber med har vært sykemeldt, hun er tilbake nå og SUPERstressa i kjent stil. kjente at jeg ble stressa av alt gnålet og stresset hennes... og så ble jeg irritert og hissig i dag :( får vel høre snart at jeg har kort lunte :S

Skrevet

haha, kjenner meg SÅ godt igjen, var sånn da jeg gikk med lillemor..! takk gud for at jeg ikke er like hormonell nå som jeg har en gutt i magen :D

Skrevet

hehe vi er i samme båt... er mer hormonell denne gang enn jeg var sist, da fikk jeg jente. hva får jeg nå da??? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...