Gå til innhold

blødning og mensmurringer i korsryggen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 36+2, for et par dager siden begynte jeg å blø under uhyrdestund med samboer. Vi ringte føden, men de sa det var helt normalt pga hovne blodkar i mormunnen. Men har de siste to dagene hatt en del ubehagelige mensmurringer i ryggen og masse kynnere. Er dette tegn på at noe holder på å skje? Noen som vet?? Er førstegangsfødende så har ikke vært borti disse greiene før.

 

Blir veldig glad for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uhyrdestund ja haha :)

 

Jeg tipper det kan være noe på gang her jeg...måtte få litt riestimulerende drypp på en undersøkelse på sykehuset her, og fikk da en mellomting mellom kynnere og rier, som gjorde ganske vondt i korsryggen. Kan jo høres ut som du nærmer deg rier? Ikke vet jeg da jeg ikke har født enda men det er tydelig at noe skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mensmurringer og masse kynnere behøver ikke bety at noe skjer nå, kan være mange uker igjen for det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger absolutt ikke være noe. Har selv gått med kynnere i lang tid, de siste 3-4 dagene med murringer i korsryggen. Er i uke 27+2. Ellers er det jo noe å ha med seg at hvis en har murringer/riene i ryggen blir det mindre smertefull fødsel har jeg lært.

Etter min erfaring med to tidligere fødsler kan dette stemme godt:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) Er så godt å høre andres erfaringer og meninger. Oppmuntrende å høre at murringinger i ryggen kan gi mindre smerter under fødsel da, jeg krysser fingrene for det. Er nok litt tid igjen å vente enda, men pakker sykehusbaggen nå, bare for å være på den sikkre siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm, nå ble ikke jeg så oppmuntret akkurat....

kjente nemlig riene bare i ryggen forrige gang... ihvertfall før helt på slutten. kan bli enda værre da... Men man syns vel man har maks vondt akkurat da uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...