Gå til innhold

ingen med gode erfaringer fra å bli satt i gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

følte jeg bare fikk skrekkhistorier jeg..ang å bli satt i gang...

så jeg lurer på..

ingen som hadde en "fin" fødsel selv om du ble satt i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg:0) Fikk en "drømmefødsel" jeg. Alt var helt perfekt og fint.

Skrevet

Jeg har lest litt forskjellige historier ang det å bli igangsatt. OG jeg har kommet til den konklusjonen at de fødslene oppleves like forskjellige som for de som ikke blir igangsatt.

Jeg ble satt igang forrige svangerskap pga svangerskapsforgiftning. Da var jeg moden og hadde 2-3 cm åpning, og hodet var festet, så de tok vannet. Etter nøyaktig 8 timer var han ute og jeg har bare positive erfaringer fra den fødselen.

Kommer mest sannsynlig til å bli satt igang denne gangen også, om ikke ting brått skjer de neste dagene da, men nå har ikke hodet festet seg, så de kan ikke ta vannet med en gang. Blir mest sannsynlig gitt gele. Er ikke særlig bekymret for denne fødselen. Ting gikk så bra forrige gang, så.... :)

Lykke til med fødselen. :)

Skrevet

Jovisst, jeg ble igangsatt og hadde en fin fødsel. Det tok ca 14,5 timer fra modningsgelé til fødsel, 5 timer med rier. Klarte meg uten smertestillende, så det at det skal være så mye vondere tror jeg egentlig ikke så mye på. Lykke til, dette går bra :-)

Skrevet

Jeg hadde en utrolig flott opplevelse med å bli satt igang. Men jeg var moden fra før, manglet bare rier. Fødselen tok bare 3 timer. Den var intens men lettere enn første fødsel, som tok 27 timer.

Skrevet

takk frøkner.. :) nå føler jeg meg litt lettere...

jeg skal få modningskur i morgen.. og ble bare veldig lei meg av å lese at d å bli satt i gang bare var et helvette.. hehe:)

så takk:)

Skrevet

Jeg syns det var kjempe bra å bli satt i gang. Det ble jo en pang start på fødselen, men det var effektive rier fra første stund og pjokken var ute på 9 timer!

Lykke til i morgen!

Skrevet

Helt topp å bli satt i gang. Jeg fikk beskjed om når jeg skulle føde (topp for en kontrollfreak som meg...:-) og hadde helt fine erfaringer med dette begge gangene. Synes det var deilig at de kom litt før termin, man er så lei på slutten, så det var helt fint. Jeg har jo ikke prøvd noe annet, men jeg tror ikke du trenger å grue deg (mer enn du sikkert allerede gjør, da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...