Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 i barnehagen til en av de ansatte at det hadde vært fristende å klype tilbake på et barn som kløp, tror de ansatte at man faktisk gjør det? Jeg har aldri lagt en hånd på mine barn (ei heller forsiktig knipsing som det snakkes om i en annen tråd), men har en gutt på snart tre som av og til prøver seg på foreldre / småsøsken. I diskusjon om dette så sa jeg nettopp at det kunne vært fristende, slik at han skjønte at det han gjorde var vondt - men jeg mente selfølgelig ikke at jeg skulle gjøre dette. Merker at jeg skulle ønske det ikke ble sagt. Om dun hadde jobbet i barnehage, ville du reagert? Fort gjort å lire ut av seg ting man eg. i mener.
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Jeg kunne sagt nøyaktig det samme selv. Uten å mene det i praksis selvfølgelig. Så jeg skjønner godt hva du mener. Jeg håper virkelig at bhg personalet ville forstått at jeg aldri ville lagt hånd på barnet mitt i praksis. Heldigvis har vi en god dialog, så tror de ville skjønt at jeg ikke mente det i praksis. Ja, det er lett å si noe som liksom høres annerledes ut, enn det er ment. Gjør det ofte selv.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Noen ganger når barnet mitt er helt umulig har jeg lyst å klske det på rompa. Det betyr ikke at jeg noen gang ville gjort det. Forskjellen på å tenke på det/si det og gjøre det er stor. Og det vet også de som jobber i bhg. De som faktisk gjør slike ting prøver å sjule det og ville derfor aldri sagt det.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg må innrømme at jeg beit sønnen min en gang .Da hadde han bitt meg til blods flere ganger og en haug av blåmerker etter at han hadde bitt meg uttalige ganger . Til slutt ble jeg dritt lei ,jeg hadde prøvd alt i ca 6 mnd ,så jeg beit tilbake .ikke hardt . Han sluttet å bite etter det .Han har ikke tatt noe skade av dette og husker det ikke den dag i dag .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå